glmark2

glmark2 je benchmark pro OpenGL (ES) 2.0 používající pouze podskupinu 2.0 API, která je kompatibilní OpenGL ES 2.0. Je mnoho důvodů proč otestovat svoji grafickou kartu, ať už jde o zjištění zda hodnoty odpovídají uváděným recenzím až po srovnání s kartami jiných uživatelů. glmark2 spustíme jednoduše příkazem „glmark2“ z terminálu.

Následně se nám otevře okno a provede se série testovacích objektů.

Po provedení všech přednastavených testů se v terminálu zobrazí výsledné skóre:

$ glmark2
=======================================================
glmark2 2011.09
=======================================================
OpenGL Information
GL_VENDOR:     Intel Open Source Technology Center
GL_RENDERER:   Mesa DRI Intel(R) Ivybridge Desktop
GL_VERSION:    3.0 Mesa 9.2.0
=======================================================
[build] use-vbo=false:  FPS: 976
[build] use-vbo=true:  FPS: 1147
[texture] texture-filter=nearest:  FPS: 1101
[texture] texture-filter=linear:  FPS: 1037
[texture] texture-filter=mipmap:  FPS: 1042
[shading] shading=gouraud:  FPS: 1047
[shading] shading=blinn-phong-inf:  FPS: 961
[shading] shading=phong:  FPS: 982
[bump] bump-render=high-poly:  FPS: 629
[bump] bump-render=normals:  FPS: 1115
[effect2d] kernel=0,1,0;1,-4,1;0,1,0;:  FPS: 502
[effect2d] kernel=1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;1,1,1,1,1;:  FPS: 249
[pulsar] light=false:quads=5:texture=false:  FPS: 1083
[desktop] blur-radius=5:effect=blur:passes=1:separable=true:windows=4:  FPS: 307
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=0:  FPS: 1088
[conditionals] fragment-steps=5:vertex-steps=0:  FPS: 1007
[conditionals] fragment-steps=0:vertex-steps=5:  FPS: 1028
[function] fragment-complexity=low:fragment-steps=5:  FPS: 1086
[function] fragment-complexity=medium:fragment-steps=5:  FPS: 993
[loop] fragment-loop=false:fragment-steps=5:vertex-steps=5:  FPS: 1077
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=false:vertex-steps=5:  FPS: 1065
[loop] fragment-steps=5:fragment-uniform=true:vertex-steps=5:  FPS: 1041
=======================================================
glmark2 Score: 934
=======================================================

 

glmark2 obsahuje také možnost doplňujících atributů, jejich syntaxi zobrazíme příkazem:

Příkaz terminálu:
glmark2 –help

 

můžeme tedy spustit test i např. v rozlišení na celou obrazovku:

Příkaz terminálu:
glmark2 –size 1280×960

 

glmark2 nainstalujeme jednoduše vyhledáním ve Správci softwaru – glmark2. Informace o projektu nalezneme na stránkách https://launchpad.net/glmark2.

Záložka pro permanentní odkaz.

18 reakcí na glmark2

  1. Ondřej Kolín říká:

    glmark2 Score: 918
    Na svobodných ovladačích … Lenovo IdeaPad Y570 GeForce 555

  2. kamowski říká:

    glmark2 Score: 56 😀
    asi si dokúpim nejaké farbičky 😀

  3. Satapouch říká:

    Radeon HD 5670, svobodné ovladače – glmark2 Score: 1021…
    To kamowski, na čem to jedeš?

  4. Mirekl říká:

    GL_RENDERER: GeForce G205M/integrated/SSE2
    GL_VERSION: 3.3.0 NVIDIA 319.32
    glmark2 Score: 241

  5. huskyviking říká:

    GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
    GL_RENDERER: AMD Radeon HD 7310 Graphics
    GL_VERSION: 4.2.12337 Compatibility Profile Context 13.101
    =======================================================
    glmark2 Score: 437
    =======================================================
    Podařilo se mi díky této aplikaci doladit kartu na nejlepší výkon, díky. Se svobodným ovladačem bylo skóre jen něco přes 100. Bylo to xserver-xorg-video-ati.

  6. kamowski říká:

    to Satapouch:
    GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
    GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 915G x86/MMX/SSE2
    GL_VERSION: 1.4 Mesa 8.0.4

    lshw:
    *-core
    description: Motherboard
    physical id: 0
    *-memory
    description: System memory
    physical id: 0
    size: 2514MiB
    *-cpu
    product: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
    vendor: Intel Corp.
    physical id: 1
    bus info: cpu@0
    version: 15.4.1
    serial: 0000-0F41-0000-0000-0000-0000
    size: 3GHz
    width: 32 bits
    *-display:0
    description: VGA compatible controller
    product: 82915G/GV/910GL Integrated Graphics Controller
    vendor: Intel Corporation
    physical id: 2
    bus info: pci@0000:00:02.0
    version: 04
    width: 32 bits
    clock: 33MHz
    capabilities: vga_controller bus_master cap_list rom
    configuration: driver=i915 latency=0
    resources: irq:16 memory:cfe00000-cfe7ffff ioport:1800(size=8) memory:e0000000-efffffff memory:cff00000-cff3ffff

  7. segfault říká:

    Pro porovnání:

    =======================================================
    glmark2 2011.09
    =======================================================
    OpenGL Information
    GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
    GL_RENDERER: AMD Radeon HD 7700 Series
    GL_VERSION: 4.3.12614 Compatibility Profile Context 13.25.18
    =======================================================
    glmark2 Score: 2763
    =======================================================

  8. maccabita74.mojeid.cz/ říká:

    Pro porovnání:

    ati radeon hd 4670 silent

    glmark2 Score: 808

  9. ulo říká:

    Na mém už holt starším kousku grafiky 🙂

    GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
    GL_RENDERER: ATI Radeon HD 4300/4500 Series
    GL_VERSION: 3.3.11627 Compatibility Profile Context
    glmark2 Score: 423

  10. Satapouch říká:

    S novým kernelem 3.12.3 je glmark2 Score: 1026

  11. kočka říká:

    GL_VENDOR: Tungsten Graphics, Inc
    GL_RENDERER: Mesa DRI Intel(R) 945G
    GL_VERSION: 1.4 Mesa 8.0.4
    Score: 69

  12. maccabita74.mojeid.cz/ říká:

    S novým kernelem 3.12.3 je skore 1019 (původní 808)

    OpenGL Information
    GL_VENDOR: X.Org
    GL_RENDERER: Gallium 0.4 on AMD RV730 (ati hd 4670 silent)
    GL_VERSION: 3.0 Mesa 9.2.1

  13. jarek163 říká:

    jádro 3.2.0-23

    OpenGL Information
    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
    GL_RENDERER: GeForce GT 240M/PCIe/SSE2
    GL_VERSION: 3.3.0 NVIDIA 304.88

    glmark2 Score: 2204

  14. jarek163 říká:

    Protože jsem instaloval nový systém, trochu jsem experimentoval s ovladači. Provedl jsem přechod na nvidia 304 update a výstup byl o poznání vyšší. Viz minulý příspěvek.
    GL_VERSION: 3.3.0 NVIDIA 304.108
    glmark2 Score: 3127

    Nakonec jsem zkusil původní nastavení se svobodnými ovladači.
    glmark2 Score: 1066

  15. nirasa říká:

    Moje skóre:
    OpenGL Information
    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
    GL_RENDERER: GeForce 9800 GTX+/PCIe/SSE2
    GL_VERSION: 3.3.0 NVIDIA 331.20
    glmark2 Score: 3079
    🙂

  16. yeti říká:

    Tak trochu pozdějc, ale musím tu moju šunčičku taky vystavit.
    Kernel 3.11.0-12-generic:
    OpenGL Information
    GL_VENDOR: NVIDIA Corporation
    GL_RENDERER: GeForce GT 630/PCIe/SSE2
    GL_VERSION: 4.3.0 NVIDIA 319.32
    =============================================
    glmark2 Score: 1923
    🙂

  17. Satapouch říká:

    S nejnovějším kernelem 3.14.2 poměrně značné vylepšení:
    S kernelem 3.12.3 bylo glmark2 Score: 1026
    Nyní s kernelem 3.14.2 je glmark2 Score: 1490, je vidět, že se vývojáři kernelu opravdu snaží…..

  18. romanos74 říká:

    OpenGL Information
    GL_VENDOR: ATI Technologies Inc.
    GL_RENDERER: AMD Radeon HD 6800 Series
    GL_VERSION: 4.4.13084 Compatibility Profile Context 14.301.1001
    —————————————————————————————
    glmark2 Score: 3367